27 Mart 2012 Salı

Annesinin minik mucizesi yüreğine hoş geldi :))))


16.02.2012 tarihinde yaptığım gebelik testi ile hayatımda yeni bir dönem başladı. Korkularımın,sevinçlerimin mutluluklarımın,endişelerimin,heyecanlarımın eşliğinde annelik sürecine merhaba dedim. İlk kalp atışını duyduğum an tarifi imkansız duygu yaşattın bana mucizem benim. Henüz minicik olsanda içimde varolduğunu bilmek sonsuz mutluluk kaynağım. Sürekli okuyup bu süreçte bana yardımcı olacak bilgiler edinmeye çalışıyorum. En son yaptığımız kan tahlillerinde değerlerimin düşük çıkması sonucu hatırlamak istemediğim zor bir hafta geçirdim. Ama annen bütün bu zorluklara senin için dayanıp varlığın için Allah'a şükrediyor.

Bu blog benim anı defterim.Hep beraber bu süreci yaşayıp birlikte nice güzelliklere tanıklık etmek dileğimle.

Sevgiler...

Melike



12 yorum:

  1. Sevgili Melike çokk güzel düşünmüşsün:) Bebeğini sağlıkla kucağına aldığın günü de nasip eder inşallah allahım:)Huzurlu bir gebelik diliyorum:) Çoook öpüyorumm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma ilk yorumu sizden aldım. Samimi yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sevgiler:))

      Sil
  2. blog dünyasına hoşgeldin ve bebişin hayırlı olsun umarım güzel bir 9 ay geçirir ve sağlıkla kucağına alırsın bizde maceranı zevkle okuruz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durunun tatlı annesi sizi uzun zamandır takipteyim. İncinin annesi Merve vasıtasıyla keşfettim bloğunu ve çok sevdim:) umarım bende senin gibi sorunsuz bir hamilelik dönemi geçiririm.
      Çok sevgiler..

      Sil
  3. Melişim,
    Benim hamilelik serüvenimde sen hep yanımdaydın. Bana verdiğin destek,moral,pozitif enerji ve İncime giden beyaz çikolatalı gofretlerin için, karnımı severken İncimin tekmelerine şahitliğin ve ilgin için ayrıca teşekkür ederim. Ben çok keyifli bir hamilelik geçirdim, umarım seninde öyle geçer arkadaşım. Sağlıkla bebeğini kucağına aldığın günüde görmek dileğimle!
    Anlatacağın her yazıyı büyük bir keyifle okucağıma söz veriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım,
      Hamilelik sürecimin başladığı andan itibaren yanımda olduğun için ve beni tecrübelerinden mahrum bırakmadığın için sana çok teşekkür ederim yüreği güzel dostum.Beyaz çikolatalı gofreti paylaşmak,dondurma yemelerimiz kahvaltılarımız,yemek aralarımız en unutulmaz anlarımı seninle ve incitoyla yaşamak
      çok keyifliydi..! (Aldığım kalorileri es geçiyorum :)) )
      Umarım sende benim annelik yolculuğumda,en özel en güzel
      zamanlarımda hep yanımda olursun.
      İncitosumu ve seni çok öpüyorum :* :* :*

      Sil
  4. Merhabaaaa hayırlı olsun yeni bloğun canım.Hamileiğinde süper geçer inşallah.Miniğin kalbini duymuşsun daha ice heycanlı usg bekliyor seni...

    Bal Yanaktan KUCAK DOLUSU SEVGİLER

    NOT:BLOĞUNDA "BU SİTEYE KATILIN" EKLENTİSİ YOK ŞEKERİM EKLEMENİ TAVSİYE EDERİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ekledim :))
      Yorumun için teşekkür ederim bal yanaklı Lina*nın güzel annesi:)
      Çok sevgiler..

      Sil
  5. Hayırlı olsun
    inşALLAH hayırlısıyla
    bebeğini kucağınada alırsın inşALLAH,
    Anne olmak çok güzel bir duygu:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim...
    Allah isteyen herkese nasip eder inşallah...
    Bizden de size kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Herşey gönlünce olur inşAllah..
    Hayatına hayat,mutluluğuna mutluluk katar bebeğin..
    Cici haftalar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah herkesin gönlüne göre verir inşallah :))
      Bu arada sitene göz gezdirdim,iştah acıcı bir siten var..
      Eline emeğine sağlık...
      Huzur dolu,bol sürprizli,misssss gibi bir hafta olsun..
      Çok sevgiler..

      Sil